GOLDENpeople

50 urtetik aurrera, aberatsago

Espainiako biztanleriaren zahartzeak gero eta jende multzo handiagoa jartzen du marken publizitate-estrategien erdigunean, erosteko ahalmen handia baitute eta gastu-ahalmen handiagoa baitute. Espainian, biztanleriaren % 42,2k 50 urte baino gehiago ditu eta 50 eta 65 urte bitarteko pertsonek osatutako etxeek herrialdeko aberastasun garbiaren % 66 baino gehiago dute.

Etxe aberatsenak 55 eta 64 urte bitartekoak pertsonenak dira, eta ondoren 65 eta 74 urte bitartekoenak. Xede-talde horietako pertsonak, Espainiako biztanleriaren piramidean ikusten den bezala, gero eta gehiago dira eta lehen helburu bihurtu dira markentzat, txostenen arabera 50 urtetik gorakoek gastuaren % 42 biltzen baitute.

Silver Generation

Erabateko adostasunik ez dagoen arren, 50 urtetik gorakoak Silver Belaunaldian sartu dira, horietako asko baby boom belaunaldikoak, eta horietako zati handi bat dagoeneko erretiratuta dago eta pentsioa jasotzen du. Beste belaunaldi batzuekin alderatuz gero, gastu gutxiago dituzte seme-alaba txikiak ez izateagatik, hipotekak ordaindu dituzte edo ordaintzeko gertu daude eta, oro har, euren etxeen jabe dira eta denbora libre gehiagoz gozatzen dute. Adineko langile (Silver Active) eta erretiratu (Silver Retired) horiek gastu-gaitasun handiagoa dute eta erabaki garrantzitsuak hartzen dituzte.

Nolakoak dira Silver Generationeko kideak?

Dentsu-k erabakiak hartzeko motibazioak eta azpimotibazioak aztertu ditu. Zilarrezkoek (Silver) euren jokabidea informazio-motibazioan oinarritzen dute batez ere, hau da, ezagutzak eskuratu eta besteekin partekatzeko beharran. Jakin-minak dira eta inguruko munduan gertatzen denari buruz informatuta daude.

Horrez gain, euren burua familiako kidetzat dute eta ohiko roletan sinesten dute, independenteak, benetakoak eta aukerak aprobetxatzen dituzte, bidaiatzea gustatzen zaie, batez ere Espainian, liburuak irakurtzea, ibiltzea eta bizimodu osasuntsua.

Silver Active vs. Silver Retired

Silver belaunaldiak alde handiak erakusten ditu bere jokabidean eta kontsumo ohituretan, lan egiten duten edo erretiratu direnen arabera. Lehenengoak, Silver Active izenekoak, abenturazaleak, alaiak eta gizartekorrak dira. Silver Retired taldekoak, berriz, ordenatuak, espontaneoak, beren bizitzarekin pozik daude eta etxekoak dira.

Osasunari dagokionez, Silver Active delakoak kirolariak dira eta itxura zaintzea gustatzen zaie, nahiz eta oso gaizki sentitu behar diren medikuarengana joateko edo espezialistaren bat bisitatzeko. Zilarrezko Jubilatuek, bere aldetik, produktu osasuntsuak kontsumitzen dituzte, elikadura orekatua mantentzen dute eta medikuarenera joaten dira lehen sintomarekin.

Ekonomikoki, Silver Active pertsonak aurreztatzaileak dira, gero eta gehiago interesatzen zaie finantzen mundua eta dirua gordailuetan, pentsio planetan edo higiezinen inbertsioetan gordetzen dute. Erretiratuek nahiago dute funtsetan inbertitu eta dirua aurrezki-kontuetan edo epe finkoko gordailuetan edukitzea. Gainera, nahiago dute eskudirutan ordaintzea.

Ekologia ez da lehentasuna Silver Activerentzat, nahiz eta ingurumenari mesede egiteko zenbait ohitura uzteko prest dauden eta enpresen konpromisoa benetakoa dela uste duten. Silver Retired-entzat oso garrantzitsua da birziklatzearen betebeharra, baita energia kontsumoa murriztea ere, eta enpresak kontrolatu egin behar direla uste dute, ingurumena benetan babesteko.

Teknologien erabilera ere aldatu egiten da Silverren bi taldeen artean. Pertsona aktiboak digitalak dira, teknologia interesatzen zaie eta eguneroko bizitzan erabiltzen dute. % 99,1ek smartphone bat dauka eta % 57k baino gehiagok Smart TV bat. Bigarren taldeak profil digital baxua du eta bere bankuarekin, erakunde ofizialekin edo osasungintzarekin lotutako arazoak aurkitzen ditu. % 33,9k ordainpeko telebista dute.

Komunikabideen kontsumoa

Silver Active-k afinitate handiagoa du Internetekin eta komunikabide tradizionalekin, hala nola Irratia, OOH eta Prentsa. Telebista bi ordu baino gehiago kontsumitzen dute, Internetera sartzeko erabiltzen duten denbora bera, berehalako mezularitza (% 82,6), sare sozialetara (% 57,3), informazioa bilatzeko (% 55,4) edo mezu elektronikoak bidaltzeko eta jasotzeko erabiltzen duten bitartekoa (% 50,7).

Irratiari dagokionez, egunean ordubete kontsumitzen dute irratia sarean edo uhinen bidez. Gainera, % 28,5ek doako streaming musika zerbitzuak entzuten dituzte eta ia % 10ek podcastak entzuten edo deskargatzen dituzte.

Egunean 20 minutu inguru eskaintzen dizkiote prentsari, % 47,2 web edo aplikazioen bidez eta % 16,6 paperean, nazioko albisteak (% 62,1), nazioarteko albisteak (% 57,2) eta kirolak (% 29,1) eduki gogokoenak izanik.

Zilarrezko Jubilatuek, bere aldetik, telebista dute euskarri nagusi (% 95), egunean bi ordu eskas kontsumituz, sare sozialak ere lehentasuna direlarik (% 89,8). Egunean bi ordu konektatzen dira berehalako mezularitza (% 6,8), informazioa bilatzeko (% 35,9) edo sare sozialetara (% 32,6) sartzeko.

Gainera, egunean ia ordubete kontsumitzen dute irratia, % 22,9k musika streaming bidez eta % 8,1 podcastak. Aktiboak bezala, egunean 20 minutuz irakurtzen dute prentsa, % 12,9 paperean eta % 39,2 Interneten. Estatu mailako albisteak (% 69,7), nazioarteko albisteak (% 64,1) eta kirolak (% 44,9) izanik gai nagusienak.

Geure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu nabigazio-esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzean, ulertzen dugu gure cookie-politika onartzen duzula.