Marka, logotipoa eta webgunea datorren astearte honetan, urtarrilaren 21ean, FITUR nazioarteko azokan aurkeztuko den Iruñeko helmuga turistikoaren parte dira. Iruñeko turismo-sektoreak udal marka du orain, "Marca Pamplona" orokorretik bere burua helmuga jasangarri gisa eta bere osagai kulturalari loturiko produktu turistiko gisa sustatu nahi duen hirirako keinu bat da.
Marka berria, errealitatean, logotipo batean jasotzen den istorio bat da (irribarrea eta keinua). Haiekin batera doan leloak, ‘Muy viva / bizi- bizirik’, hiria bisitatzen dutenen sentimendu eta bizipenetara erakarri nahi du. Iruñea bere jendea da, espazio berde eta atsegina, historikoki plurala eta migrazio-fluxuek ere aberastua, eta kultur ondare garrantzitsua duena. Hiriak eskaintzen duena San Ferminetatik haratago doa.
Hiriko marka turistiko berria euskarri ezberdinetan islatzen da eta informazioa zentralizatzen eta baliabideak koordinatzen diren webgune bati lotuta dago, une bakoitzean iragartzen den informazioaren bateratzea sustatzeko. Visitpamplonairuña.com webguneak hiriko baliabide turistiko guztiak biltzen ditu eta San Fermin jaiei lotutako eskaintza eta gainerako urteetakoa bereiztea ere azpimarratzen du. Webgunetik ibilbideak sortzen dira, distantziak markatzen dira eta puntu gakoak islatzen dira, hirian ez ezik, Nafarroako eta gertuko beste autonomia erkidegoen hurbilen dauden puntu enblematikoetan ere.
Iruñeak helmugetarako Biosphere jasangarritasun ziurtagiria lortu berri du. Ziurtagiri honek helmuga jasangarri gisa kudeaketa eta posizionamendu sistema integrala egiaztatzen du, beharrezko laguntza eta aholkularitza zerbitzuekin.
Ziurtagiri honek "2030 horizonterantz" etengabeko hobekuntza bilatzen du, Nazio Batuen jasangarritasun-irizpideen eta herritarrek eta turistek egindako ebaluazioaren arabera.